استاندارد وب ایران

استاندارد وب ایران

طراحی و پشتیبانی از سایت ، مشاوره رایگان در زمنیه بهینه سازی و سئو ، ارسال بازدید ارگانیک برای سایت شما

محل لوگو

اجرای نمای خشک در ساختمان ها


اجرای نمای خشک
این روش اجرای نما سیستمی خود ایستا و مکانیکی است و بدون به کار بردن ملات و دوغاب و در واقع به روش خشکه چینی انجام می‌گردد. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه‌های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی‌کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی‌های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام می‌شود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل‌ها و قاب‌های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شده‌اند و نحوه عملکرد آن‌ها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است.
به طور کلی انواع مختلفی از متریال‌ها را می توان به روش اجرای نمای خشک نصب نمود که نحوه نصب بسته به دتایل اجرای نمای خشک و همینطور نوع مصالح متفاوت خواهد بود. برای مثال؛ دیتیل اجرای سرامیک خشک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود.

مزایای اجرای نمای خشک
علاوه بر اینکه این سیستم، روشی نوین برای اجرای نمای ساختمان است، نما خشک مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد. برای این که بتوان از حداکثر این مزایا در یک ساختمان استفاده کرد، تیم مجری نما خشک نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. تیمی که وظیفه اجرای نما با سیستم خشک را بر عهده می‌گیرد، علاوه بر اینکه به حرفه‌ای ترین روش صفر تا صد اجرا را انجام می‌دهد، باید بتواند معایب سیستم خشک را نیز پوشش دهد.

اجرای مهندسی و کم کردن پرت مصالح
کاهش بار مرده وارده به ساختمان
مقاومت در برابر تغییرات دما و محیط
امکان بازیافت و استفاده دوباره از مصالح
اجرای مطابق با استاندارد جهانی
کیفیت بالا در نتیجه نهایی
قابلیت نصب در ساختمان های بلند
کاهش اتلاف انرژی
عدم داشتن ضایعات ساخت و ساز و سروصدا
نگهداری آسان و تعمیر بدون آسیب به سایر قسمت های نما
بالا بودن ایمنی نسبت به روش ملاتی(بخصوص در ساختمان های مرتفع)
شرکت‌های اجرای نمای خشک
در مبحث اجرای نمای خشک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که مطرح می‌شود انتخاب مجری است. مجری نما به تنهایی می‌تواند کیفیت و مدت زمان ماندگاری نما را تحت تاثیر قرار دهد.
از آن جایی که سیستم اجرای نما به صورت خشک یکی از سیستم‌های جدید در صنعت ساختمان سازی است، شما باید نهایت دقت را در انتخاب مجری آن به خرج دهید.
اجرای نمای آجر خشک، اجرای نمای سنگی خشک، نمای کرتین وال، اجرای نمای سرامیک خشک و … از جمله نماهایی هستند که طرفداران زیادی دارند که با انتخاب مجری مناسب نمای خشک، می‌توانند به نمای ساختمان جلوه و زیبایی بسیاری ببخشند.

اجزای تشکیل دهنده نمای خشک
همانطور که پیش‌تر ذکر شد در این سیستم چند لایه مختلف وجود دارد :

عایق حرارتی: با استفاده از چسب و یا اتصالات مکانیکی به بدنه اصلی و یا دیوار اصلی ساختمان متصل می‌شود.
فریم نگهدارنده : برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده می‌شود که مهم‌ترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه‌ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیرو‌های وارده داشته باشد.
فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می‌کند.
مصالح و اتصالات: مصالحی که قابلیت نصب به صورت خشک را دارند مثل کامپوزیت، سرامیک، نماهای شیشه ای، سنگ و … که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان متصل می‌گردند.
توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال می یابد. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می‌گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می‌گردد.

شرکت بهساز نما متخصص طراحی و اجرای نور پردازی نما و همچنین طراحی و اجرای نمای خشک شامل طراحی – ساخت و اجرای نمای کرتین وال یونیتایز ، اجرای نمای آجر خشک ، طراحی واجرای نرده شیشه ای ، اجرای لوور و یا شیدر آلومینیومی ، اجرای نمای فریم لس آهنی ، طراحی و اجرای سقف شیشه ای اسکای لایت ، ساخت پنجره های ترمال بریک ،اجرای نمای کرتین وال فیس کپ ، اجرای نمای سرامیک خشک،اجرای نمای کامپوزیت ،تولید ونصب صفحات استرچ متال ، اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای شیشه ای اسپایدر ، طراحی واجرای نمای HPL ، اجرای نمای چوب ترموود ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، نمای بتن جی اف آر سی و فروش اتصالات نمای خشک بوده و جزء شرکتهای پیشتاز در این زمینه می باشد و به عنوان برترین شرکت طراح و مجری نمای خشک با بهره گیری از کادری مجرب، ماهر و متعهد با نهایت افتخار و احترام در خدمت شما می باشد ، و همچنین برای دریافت اطلاعات فنی می‌توانید از سایت شرکت به نشانی www.behsaznama.com بازدید کرده و یا جهت گرفتن مشاوره با شماره‌های 09022142028- 09122142028 با ما در تماس باشید.

منبع: شرکت بهساز نما

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 36

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

طراحی سایت و سئو

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما